Lafro-reunionnais

Lafro-reunionnais

Votre média alternatif


Kafrine - [Fonnkèr Michoue Itarre]

Publié par Michoue Itarre sur 30 Septembre 2019, 23:01pm

Catégories : #art, #culture

Kafrine par Michoue Itarre

Mwin té krwa télman an ou
Mwin noré pi tiyé lo diab li minm
Mwin té krwa télman an nou
Mwin noré pi rant' dan la rolizion
Précieuse kafrine ma muse ma folie
Danse sur l'arc-en-ciel de mes hanches
Je ne cesse de me perdre dans tes yeux
Où Tout y est douceur pureté et fraîcheur
Douce femme île en perdition reste encore
Mwin la bat' le siél kont' la mér pou nou
Dan larinn Mwin la soubat anvinkèr
Nout lamour mi vé pa atèr li trinn
In Kourone mwin la poz si ton kér
Enchanteresse kafrine tes yeux tel un miroir
Ouvrent mon âme sur une vie remplie de douceur
Vêtue d'une pluie légére je savoure tes courbes divines
Je me jette sans hésitation entre tes falaises
Ho douce kafrine de mon île perdue qui attire tant de profiteurs aux dents longues
Tu restes debout malgré les injures et les humiliations
Viyn dobout koté mwin, mwin va tiynbo out min
Aou, amwin, nout dé kome o promié zour
Sanm lo mo antizané anmiélé San rogarde yèr ni talér
Àlon Nouri nout' libérté kome in baba tann
Jolie kafrine demain tes enfants n'auront plus soif ni faim
Douce kafrine demain tu reprendras la main sur tes flancs
Demain tes montagnes ensoleillées se redresseront fièrement au vent
Demain tes enfants auront les dents plus longues
Que ceux qui t'ont tant humiliésont puisé et gaspillés tes réserves
Demain tu retrouveras ton honneur ta fièrté
Tombés dans l'oubli
Kafrine mon joli kafrine plèr pa
Demin ou sera Reine dann Loséan Indiyn
Ou sera Soléy, la pli, lo van, la line,
Mé avan tousala … retrouv lodèr latèr, out' ras', out lang' kozé, lamour out' pép'
Viyn !!! Mwin va port' aou Mwin va sonn aou
Mwin va déboubout' aou
Demin ou va Lèvé an Fanm dobouté
Demin nou va lévé en zenfan lib' dobouté
Ki plèr pa pou ginn tété dann mamél flétri lafrans’ . Demin !!!

Michouelafaimlavi2018

Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :

Commenter cet article

Archives

Nous sommes sociaux !

Articles récents